Bir Kiraz Ağacı Olsaydım Semih Günver

 bir kiraz agaci olsaydim semih gunver

Bir Kiraz Ağacı Olsaydım isimli kitabın yazarı Semih Günver olarak belirtilmiştir. Semih Günver, “Milliyet” okuyucularının yakından tanıdığı bir Büyükelçi. Sıfatına “Büyükelçi-yazar” diyorum, ama bence “Yazarlığı”, yine büyük başarı ile sürdürüp emekli olarak tamamladığı diplomatik kariyerinin bile önüne geçmiş gibi görünüyor.
Üslubundaki sadelik ve samimilik ve biraz da muziplik, ömrü resmi yazı yazmakla geçmiş bir yüksek-bürokrat için alışılmamış bir özelliktir.
Eski deyimle bir “takdim-tehir” yapıp, iki sıfatının yerini değiştirerek söyleyelim; “Yazar-Büyükelçi” Semih Günverin bu eserini okurlarımıza sunarken kıvanç duyuyoruz.

Bir Kiraz Ağacı Olsaydım kitabının sayfa miktarı : 0
Bir Kiraz Ağacı Olsaydım kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Bir Kiraz Ağacı Olsaydım Semih Günver

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

