Hatıralarım-Kaybolan Bir Dünya İstanbul 1800-1920 Yorgo L. Zarifi Karin Skotiniyadis

 hatiralarim kaybolan bir dunya istanbul 1800 1920 yorgo l zarifi karin skotiniyadis

Hatıralarım-Kaybolan Bir Dünya İstanbul 1800-1920 isimli kitabın yazarı Yorgo L. Zarifi çevirmeni Karin Skotiniyadis olarak belirtilmiştir. “Gözlerim o kadar çok şey gördü, kulaklarım öyle çok hikaye duydu ki, bütün bunları kağıda dökme zahmetine katlanmama değeceğine inanıyorum.
İnsanlık tarihinde, benim kuşağımın görmüş ve yaşamış olduğu kadar değişime uğramış bir başka kuşak olduğunu zannetmiyorum. Düşünüyorum da, altmış yıl içinde, bir insanın, günlük yaşam koşullarında benim yaşamış olduğum kadar köklü değişimler görmüş olmasının ne kadar da zor bir şey olduğuna ilişkin inancım güçleniyor.
Bu yazdıklarımın yayımlanmaya değer olacaklarından hiç de emin değilim. Ama içimden bir ses bana evet diyor.”

Hatıralarım-Kaybolan Bir Dünya İstanbul 1800-1920 kitabının sayfa miktarı : 424
Hatıralarım-Kaybolan Bir Dünya İstanbul 1800-1920 kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Hatıralarım-Kaybolan Bir Dünya İstanbul 1800-1920 Yorgo L. Zarifi Karin Skotiniyadis

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

