Hasan-ı Basrinin Hayatı Öğretim ve Tefsir Yöntemi Etem Levent

 hasan i basrinin hayati ogretim ve tefsir yontemi etem levent

Hasan-ı Basrinin Hayatı Öğretim ve Tefsir Yöntemi isimli kitabın yazarı Etem Levent olarak belirtilmiştir. 7. ve 8. yüzyıllarda İslam Toplumunda önemli bir yeri olan Hasanı Basrinin, Hayatı, Öğretim ve Tefsir yönteminin ele alındığı bu Araştırmada :

İlim merkezleri ve temsilcileri,
Önde gelen ilim adamları,
Okullar,
Farklı yaklaşımlar,
İlim adamlarının yöneticilerle ilişkileri,
Hadislerin dinde ve öğretimdeki değeri,
Kuranı Kerimi kimlerin tefsir edebileceği,
Tefsir çeşitleri,
İlmi çalışmalarda eleştirinin bir bilim dalı olarak doğuşu,
İlk eleştirinin hangi konularda yapıldığı,
Doğru yolu bulamayanlara gerçeğin gösterilmesi,
İslamın ruhuna aykırı israiliyata set çekilmesi,
Eğitim ve öğretim amaçları
Öğretim ilkeleri
Öğretim yöntem ve teknikleri,
Doğru bilgiye ulaşma kuralları,

Gibi konular ele alınmaktadır.

Hasan-ı Basrinin Hayatı Öğretim ve Tefsir Yöntemi Etem Levent

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

