Mavi Madalyon Yılmaz Erdoğan

 mavi madalyon yilmaz erdogan

Mavi Madalyon isimli kitabın yazarı Yılmaz Erdoğan olarak belirtilmiştir. “… Babam bu sabah bana yıllardır sakladığı benimle ilgili bir sırrını açıkladı. Beni daha kundakta bir bebekken tren istasyonunda terk edilmiş olarak bulmuş. Düşünebiliyor musun İsmail, ben terkedilmiş bir çocuğum!Gerçek annemin, babamın ve varsa kardeşlerimin kim olduklarını bilmiyorum! En önemlisi, bir sepet içinde tren istasyonuna bırakılmak için ben onlara ne yaptım!”

Henüz kundakta bir bebek iken terk edildiğini öğrenen bir çocuğun, duygu karmaşıklığı içerisinde anne-babasını arayış macerası.

Mavi Madalyon kitabının sayfa miktarı : 152
Mavi Madalyon kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Mavi Madalyon Yılmaz Erdoğan

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

