Adım Adım Yapı Malzemeleri Manfred Hegger Hans Drexler Martin Zeumer Volkan Atmaca

 adim adim yapi malzemeleri manfred hegger hans drexler martin zeumer volkan atmaca

Adım Adım Yapı Malzemeleri isimli kitabın yazarı Manfred Hegger Hans Drexler Martin Zeumer çevirmeni Volkan Atmaca olarak belirtilmiştir. “Adım Adım” dizisinin dördüncü kitabı Yapı Malzemeleri adını taşıyor. Dizinin bir önceki kitabı Taşıyıcı Sistemlerde olduğu gibi, mimarlık ve inşaat mühendisliği disiplinleri arasında bir köprü kurmanın amaçlandığı kitap, mimari tasarım sürecinin hemen her aşamasında karşımıza çıkan, tasarım fikirlerini hayata geçirmek için kullandığımız yapı malzemelerine odaklanıyor. Yapı malzemelerinin yapım faaliyetinin temelini oluşturduğu kadar, insanlar ve binalar arasındaki iletişimi sağladığı bilgisinden hareketle, malzemelerin gerek tasarımı gerekse inşa edilecek yapının görünüşünü doğrudan ilgilendiren yönleri üzerinde duruluyor. Farklı türde malzemelerin bilinçli kullanıldığında tasarıma sunabileceği geniş olanaklar kitabın odak noktasını oluşturuyor. Her malzemenin ancak içinde bulunduğu bağlamla anlam kazanabileceği, bu yüzden de malzemelerin yorumlanmaya ve yeniden anlamlandırılmaya açık olduğu vurgulanıyor. Malzemelerin fiziksel ve duyusal dünyasının keşfedilebilmesi için öncelikle yapı malzemelerinin temel özellikleri tanımlanıyor, ardından belli başlı malzeme türleri ayrı başlıklar altında incelenerek ayırt edici özellikleri ele alınıyor. Kitabın son bölümünde ise malzeme kullanımına ilişkin tipik tasarım yaklaşımları ve ilkeleri açıklanıyor.

Adım Adım Yapı Malzemeleri Manfred Hegger Hans Drexler Martin Zeumer Volkan Atmaca

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Yanıt Bırakın

