Pus Zerrin Koç

 pus zerrin koc

Pus isimli kitabın yazarı Zerrin Koç olarak belirtilmiştir. Acılarla, kırılmalarla dolu bir dönemin romanı…
70lı yıllar… 78 kuşağını hiç böyle okumadınız…

“İkimize son bir şans tanıyamaz mısın? Hikâyemizde sayfalar dolusu yer var, biz daha bitmedik. Unutkanlığını bilirim. Sana ilk gelen ben olmuştum, nolur hatırla. Güya son gelen de ben olacaktım. Biletimi bile aldım, sabah dokuz buçukta yola çıkacağım. Hardal rengi bluzumun üstünde siyah sırmalı bir yelek aldım, onları giyeceğim. Altına da kot. Hem sade hem gösterişli olur diye düşündüm. Seni çok düşündüm. Aklım sıra bu şehri sıyırıp geçecektim. O zamanlar hayatı cebimde zannediyordum. Oysa onun cebinde susam tanesinden bile küçükmüşüm. Toyluk işte… Limanlardan gemilere yüklenen mevsimlermiş meğer. Bir sokağın kuytusunda dilimin rutubet bağlayacağını, kelimelerin küfleneceğini düşünemedim, bilemedim…”

Pus Zerrin Koç

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

