İlköğretim Yeni Türkçe Sözlük Kemal Köktürk

 ilkogretim yeni turkce sozluk kemal kokturk

İlköğretim Yeni Türkçe Sözlük isimli kitabın yazarı Kemal Köktürk olarak belirtilmiştir. Yeni TÜRKÇE SÖZLÜK, ilköğretim kurumlarında okuyan öğrencilerin anlamakta güçlük çektikleri kelimelerin tam karşılığı yazılarak hazırlandı. Yaklaşık on altı bin kelimeden oluşan sözlük, yabancı kelimelerin Türkçe Dilbilgisindeki uyumlara göre yazılması esası ilke kabul edildi. Bütün öğrencilerin ve herkesin aradığı kelimelerin karşılığını bulacağı sözlük, eğitim kurumlarımıza iyi bir hizmet yapacağı kanısındayım.

İlköğretim Yeni Türkçe Sözlük kitabının sayfa miktarı : 471
İlköğretim Yeni Türkçe Sözlük kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

İlköğretim Yeni Türkçe Sözlük Kemal Köktürk

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

