Ben Çocukken 3-Anne Dersim Bitmedi Muzaffer İzgü

 ben cocukken 3 anne dersim bitmedi muzaffer izgu

Ben Çocukken 3-Anne Dersim Bitmedi isimli kitabın yazarı Muzaffer İzgü olarak belirtilmiştir. Okulda faaliyet kollarının seçimleri ne eğlencelidir değil mi… Kitaplık kolunda görev almak isteyen çocuğun heyecanını pek çoğunuz yaşamışsınızdır. Peki, bir atın dostluğunu, savaş yıllarının yokluğuna rağmen büyüyen yaşam sevincini ya da kardeşinizle aynı okula gitme coşkusunu yaşadınız mı?
Muzaffer İzgünün kendi anılarından oluşturduğu Ben Çocukken dizisinin üçüncü kitabı: Anne Dersim Bitmedi.

Ben Çocukken 3-Anne Dersim Bitmedi kitabının sayfa miktarı : 92
Ben Çocukken 3-Anne Dersim Bitmedi kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Ben Çocukken 3-Anne Dersim Bitmedi Muzaffer İzgü

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

