Pazarlama İlkeleri Jim Blythe Yavuz Odabaşı

 pazarlama ilkeleri jim blythe yavuz odabasi1

Pazarlama İlkeleri isimli kitabın yazarı Jim Blythe çevirmeni Yavuz Odabaşı olarak belirtilmiştir. Pazarlama ilkelerinin ikinci baskısı geniş birdönüt kapsamı ışığında güncelleştirilmiştir. Birinci baskısı, kullanıcı dostu olması ve pazarlama alanına net bir giriş yapması açısından büyük başarı sağlayan Pazarlama İlkeleri, pazarlama yöntemlerine geniş açılı bir bakışı, destekleyici kavramları ve taktiksel karar verme sürecini içermektedir. Kitabın kapsamında geleneksel pazarlama yöntemlerinin yanı sıra, çevreci konular, postmodern düşünce tarzı, ilişkisel pazarlama ve etik gibi güncel konularda yer almaktadır.

Pazarlama İlkeleri kitabının sayfa miktarı : 320
Pazarlama İlkeleri kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Pazarlama İlkeleri Jim Blythe Yavuz Odabaşı

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s