Kim Bağışlayacak Beni? Birhan Keskin

 kim bagislayacak beni birhan keskin

Kim Bağışlayacak Beni? isimli kitabın yazarı Birhan Keskin olarak belirtilmiştir. Günün saf ışığı yavaş yavaş ovadan geçecek birazdan.
Dağların ardında eflatun bir perde gibi dalgalanacak.
Sonra ışık hızıyla -evet ışık hızıyla- camın karnından
içeri, durgun, sessiz ve hep öyle kalacakmış gibi yayvan
odaya vuracak. Bir kapı, ötekine gıcırtıyla gerinerek
açılacak, mutfakta çayın sesi demlenmeye başlayacak.

Kim Bağışlayacak Beni? kitabının sayfa miktarı : 175
Kim Bağışlayacak Beni? kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Kim Bağışlayacak Beni? Birhan Keskin

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

