İnsanoğlunun Uzay Macerası Ali Çimen

 insanoglunun uzay macerasi ali cimen

İnsanoğlunun Uzay Macerası isimli kitabın yazarı Ali Çimen olarak belirtilmiştir. Gelin, yıldızlara dokunalım!

Jules Vernein Aya Yolculuk isimli eseri, annemin
bana aldığı ilk kitaptı. Yatılı okulun koridorlarında
kitabın siyah beyaz çizimlerine bakarak hayaller kurmaya
başladığımda on yaşındaydım. Gözümü gökyüzünden
alamıyor, bir yıldızdan diğerine sıçrıyor, gökyüzünün
eşsiz rengini temaşa ediyor, Aydaki kraterlerin ürküten
ıssızlığından Güneşe bakıp terliyordum…

Aradan yirmi dört yıl geçti, gözüm halen gökyüzünde ve
ötesinde. Bugün kadar atmosfer dışına çıkabilmiş dört
yüz küsur şanslı insandan biri olamadıysam da, bunun
hayalini kurmaktan geri durmuyor, bu satırları okuyan
sizlerin de, bu hayalimi paylaştığını tahmin
edebiliyorum. Yine de, Allahın bir lütfu olsa gerek,
astronot olamasam da, en az onun kadar heyecan verici ve
ufuk açıcı bir meslek olan gazeteciliğin renkli
dünyasına dahil oldum. Gazeteci kimliğinin açtığı
kapılardan, çocukluğumdan bu yana zihnimde canlandırmaya
çalıştığım uzay üslerine süzüldüm, ortak uzay
maceramızın isimli ve isimsiz kahramanları ile tanıştım,
haklarında yazıp çizdim. Astronot eğitimlerinin bir
parçası olup devasa roketlerin ateşlenmesine ilk elden
şahit oldum! Uzaya çıkamasam da, kapısını tıklattım!

Ülkemizin gelecekteki kâşif, bilim adamı ve belki de
astronotlarına küçük bir kılavuz, ama büyük bir ilham
kaynağı olabilmesi temennisiyle…

İnsanoğlunun Uzay Macerası kitabının sayfa miktarı : 224
İnsanoğlunun Uzay Macerası kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

İnsanoğlunun Uzay Macerası Ali Çimen

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

