İstanbul Düştü-Ben hala hayattamıyım Gustave Flaubert

 istanbul dustu ben hala hayattamiyim gustave flaubert

İstanbul Düştü-Ben hala hayattamıyım isimli kitabın yazarı Gustave Flaubert olarak belirtilmiştir. İstanbul`un fethini Bizanslıların bakış açısından dinlediğinizde bambaşka bir bilinçle bakıyorsunuz tarihin bu dönüm noktasına. Fatih Sultan Mehmed`i bir insan olarak görüyorsunuz: hırsı, azmi, dehası ve zaaflarıyla hedefine ulaşmış bir insan. …

İstanbul Düştü-Ben hala hayattamıyım kitabının sayfa miktarı : 344
İstanbul Düştü-Ben hala hayattamıyım kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

İstanbul Düştü-Ben hala hayattamıyım Gustave Flaubert

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

