Çiçek Üretim Tekniği Prof. Dr. Fuat Tanrıverdi

 cicek uretim teknigi prof dr fuat tanriverdi

Çiçek Üretim Tekniği isimli kitabın yazarı Prof. Dr. Fuat Tanrıverdi olarak belirtilmiştir. Bu eser Ziraat Fakülteleri Bahçe Bitkileri ve Peyzaj Mimarlığı Bölümleri öğrencilerine ders kitabı; ticari amaçlı çiçek üreticilerine de başvuru kitabı olarak hazırlanmıştır.

Eserde örtülü ve açık mekanlarda saksı, kesme, soğanlı bahçe çiçek türlerinin özellikleri tanıtılmış yetiştirme şartları ve tekniği açıklanmıştır. Özellikle ticari amaçlı çiçek yetiştiriciliğinin sorunları çözümlenmeye çalışılmıştır.

Çiçek Üretim Tekniği kitabının sayfa miktarı : 239
Çiçek Üretim Tekniği kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Çiçek Üretim Tekniği Prof. Dr. Fuat Tanrıverdi

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

