Anne Ben Acıktım Sahrap Soysal

 anne ben aciktim sahrap soysal

Anne Ben Acıktım isimli kitabın yazarı Sahrap Soysal olarak belirtilmiştir. Sahrap Soysaldan sağlıklı çocuk yemekleri kitabı…

Çocuklarımıza miras bırakabileceğimiz Türk yemek kültüründen uzaklaşmadan, çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimleri için gerekli vitamin, mineral, karbonhidrat, yağ gibi temel beslenme öğelerine de yer veren bir çocuk yemek kitabı.

Bazısı ilk defa karşılaşacağımız bazısı ise annelerimizden ve anneannelerimizden kalma mamalar ve yemeklerden oluşan kitap, çocuklarımızın günlük kalori ihtiyacı düşünülerek, bebeklerin gaz sorunu göz önüne alınarak hazırlandı. Çünkü çocuklarımız bizim için çok değerli.

Anne Ben Acıktım kitabının sayfa miktarı : 0
Anne Ben Acıktım kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Anne Ben Acıktım Sahrap Soysal

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

