Kurantum Kuran-ı Devrim Burak Özdemir

 kurantum kuran i devrim burak ozdemir

Kurantum Kuran-ı Devrim isimli kitabın yazarı Burak Özdemir olarak belirtilmiştir. İçeride seni Yepyeni Bir Din bekliyor. Gelmiş geçmiş en neşeli, en güleryüzlü din şu an içeride seni bekliyor. O yepyeni dinin adı İslam. Ömrünü değiştirecek o tek harflik kaynağın adı: Kuran Kuran-ı Devrim… Sen düğmeye bastığında değişim başlayacak ve bu anı bir daha asla unutamayacaksın. Yüzbinlerce okuyucumuz gibi bugün, senin de doğum günün.

Güzel haber: Şu an, şu satırı okuduğuna göre, O Yepyeni Din… Onunla Tanışmanın Eşiğine Geldin. Kurantum – Kuran-ı Devrim hayırlı ve mutlu olsun. Mekan-ı Cennete hoşgeldin.

Kurantum Kuran-ı Devrim kitabının sayfa miktarı : 516
Kurantum Kuran-ı Devrim kitabı Türkçe olarak yazılmıştır.

Kurantum Kuran-ı Devrim Burak Özdemir

pdf kitap , kitap indir , kitap inceleme

Bir Cevap Yazın

